It´s me!

Just some girl who thinks she can blog... If you have any questions, remarks or ideas mail me: theblogwhichhasnoname@hotmail.com

zondag 22 januari 2012

Fashionistas opgelet!



Ik zat gisteren op de website van h&m te kijken en ineens zag ik het: VERSACE FOR H&M
CRUISE COLLECTION! Dus als je net als ik de vorige collectie niet hebt kunnen bestellen, zou ik maar
snel naar de site gaan. Het is alleen via de site te koop en er zijn al dingen uitverkocht. Ik heb gelukkig nog een paar oorbellen kunnen kopen : ). Er zijn naast oorbellen ook riemen, jurkjes, broeken, truitjes, badjassen, hele leuke bikini's, handdoeken, schoenen en tassen. Voor mannen zitten er ook leuke dingen bij. Hieronder staat de link.

Versace for H&M cruise collection




    

             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers