It´s me!

Just some girl who thinks she can blog... If you have any questions, remarks or ideas mail me: theblogwhichhasnoname@hotmail.com

maandag 30 januari 2012

Toffe T-shirts

Wat je waarschijnlijk nog niet wist is dat ik een erg grote fan ben van t-shirt met mode plaatjes en/of teksten. Ik heb er heel veel en mijn favoriet is er een met een grote Karl Lagerfeld erop. Leuke merken zijn My Brand en Catwalk Junkie. Die laatste is bedacht door een groepje vriendinnen die zochten naar orginaliteit en een manier om zichzelf te uiten. Dat konden ze niet vinden en wat doe je dan? Precies, je begint gewoon je eigen merk. My Brand ken je waarschijnlijk wel van Y5L shirts. De T-shirts zijn heel makkelijk te combineren zoals met  een zwart colbertje, jeans en leuke laarzen. Hou er wel rekening mee dat als het T-shirt heel druk je de rest rustig houdt. Hier zijn er een paar. Een nadeel: de kwaliteit is helaas niet zo goed bij sommige merken. De pasvorm gaat eruit, de steentjes gaan eraf of het plaatje wat erop gedrukt is laat los. Nou ja, er naar kijken is ook leuk toch?



Glitz & Glam
€ 69,95


Catwalk Junkie
€ 29,95



Glitz & Glam
€ 59,95


Naco
€ 50,-



Catwalk Junkie
€ 34,95

Catwalk Junkie
€ 34,95
5 Preview
€ 60,-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers