It´s me!

Just some girl who thinks she can blog... If you have any questions, remarks or ideas mail me: theblogwhichhasnoname@hotmail.com

zaterdag 3 maart 2012

DIY: tasjes op je nagels!



Hallo iedereen!
Ik heb nieuwe nagels laten zetten en het is echt super mooi geworden! Nou vind ik het zowieso leuk dat mijn nagels gelakt worden, omdat die vrouw super aardig is en ik er mag werken op een zaterdag als het druk is. Maar goed, terug naar mijn nagels. Ze zijn super mooi en hier is het resultaat (sorry voor de verschrkkkelijke kwaliteit van de foto):




Zelf ook zulke nagels? Het is heel makkelijk! Volg gewoon deze stappen:
  •  Kies een leuke basiskleur, dat kan bijvoorbeeld roze zijn, maar ook pastelkleuren, groen, geel, eigenlijk alles wat je mooi vindt.
  • Lak je nagels in dunne laagjes. Ik spreek uit ervaring, want als je het dik doet is het na 3 uur nog niet droog! Dus beter 3 dunne laagjes dan 1 dikke laag.
  •  Als de basiskleur eenmaal droog is doe je er wat blanke lak over. Ze blijft de nagellak beter zitten.
  • Dan komen de stempeltjes. Ik weet niet waar je ze kunt kopen, maar wel dat je ze kan bestellen via internet. Je hebt een ijzeren plaatje waar allemaal figuurtjes in staan. Kies een leuk figuurtje en smeer er een dotje (witte) nagellak op en smeer het met een schrapetje eraf.
Stamping_set_2_3


















  • Dan pak je de ´stamper´ en en ga je in een soort rollende beweging langs de figuurtje.
  • Je stempelt het figuurtje op je nagels. Weer een laagje blanke lak erover en klaar ben je!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers