It´s me!

Just some girl who thinks she can blog... If you have any questions, remarks or ideas mail me: theblogwhichhasnoname@hotmail.com

donderdag 24 mei 2012

In het kort: Rita Ora



Hee iedereen!

Ik heb toch wel erg veel nummers van Rita Ora op mijn Ipod. Dus tijd om meer van deze dame te weten te komen!


De 21-jarige Rita Ora wordt ook wel de nieuwe Rihanna genoemd. Ze is geboren in Kosovo, maar toen ze nog een baby was is ze verhuisd naar Engeland. Haar muziek is een mix van R&B, pop en soul.Ze begin al op jonge leeftijd met zingen. Ze heeft in 2009 zelfs meegedaan aan een programma voor het Eurovisie Song Festival.
Haar muziekidolen zijn onder andere Madonna, Christina Aguilera, Tina Turner, Gwen Stefani en David Bowie.


Naast geweldige nummers heeft ze ook een geweldige smaak. Ze heeft een beetje een stoere stijl en houdt van dingen mixen. Haar stijliconen zijn Gwen Stefani en Marilyn Monroe.


 


Ik vind haar, nogmaals, geweldig. Wat vind jij? Ben je net zo enthousiast als ik? Of is het toch niet jouw smaak? Laat een reactie achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers